РІШЕННЯ №703 Про набори даних Новояричівської селищної ради,  які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

Дата: 14.06.2024 15:35
Кількість переглядів: 221

РІШЕННЯ №703 Про набори даних Новояричівської селищної ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

 

НОВОЯРИЧІВСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

                                         ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ                                      

   Р І Ш Е Н Н Я №703

 

31 травня 2024 р.

 

Про набори даних Новояричівської селищної ради, 

які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

 

З метою забезпечення прозорої та підзвітної діяльності розпорядника інформації, реалізації права громадян на доступ до публічної інформації, на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами), виконавчий комітет Новояричівської селищної ради 

 

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Порядок оприлюднення наборів даних Новояричівської селищної ради у формі відкритих даних (додається).

2. Затвердити Перелік наборів даних Новояричівської селищної ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних та відповідальних осіб за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних (додається).

3. Затвердити Загальні вимоги до наборів даних Новояричівської селищної ради, які оприлюднюються у формі відкритих даних (додається).

           4. Визначити Кремінь Катерину Дмитрівну відповідальною  особою в Новояричівської  селищної ради  за оприлюднення інформації у формі відкритих даних відповідно до Переліку.

          5.Розпорядникам інформації Новояричівської селищної ради забезпечити своєчасність та повноту подання наборів даних, враховуючи вимоги  Положення, загальні вимоги до наборів даних, які оприлюднюються на Порталі відкритих даних та перелік наборів даних Новояричівської селищної  ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»  в порядку передбаченому п.13 Положення.

          6. Контроль  за  виконанням  даного  рішення  покласти на діловода Новояричівської селищної ради.



 

  Селищний голова                                                          Петро СОКОЛОВСЬКИЙ



 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

№703  від 31.05.2024р

ПОРЯДОК

оприлюднення наборів даних Новояричівської селищної ради у формі відкритих даних

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок регулює процес оприлюднення наборів даних Новояричівської селищної ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

1.2. Цей Порядок спрямований на забезпечення ефективного доступу до публічної інформації у формі відкритих даних та сприяння її подальшому використанню всіма зацікавленими особами.

1.3. Оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних відбувається відповідно до Конституції України, Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992
№ 2657-XII, Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011
№ 2939-VI, Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» від 17.03.2011
№ 3166-VI, Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835, Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних» від 30.11.2016 №867 та інших нормативно-правових актів.

1.3. Оприлюднення наборів даних здійснюється за такими принципами:

  • відкритість за замовчуванням;

  • оперативність і чіткість;

  • доступність і використання;

  • порівнянність та інтероперабельність;

  • покращене урядування і залучення громадян;

  • інклюзивний розвиток та інновації.

2. Повноваження внутрішніх структурних підрозділів

Відповідальна особа за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних  забезпечує:

 

2.1.1. Підготовку, оприлюднення та регулярне оновлення наборів даних на Місцевому порталі відкритих даних Львівщини (надалі — Портал) відповідно до цього Порядку;

2.1.2. Консультування та координацію структурних підрозділів, в розпорядженні яких перебувають набори даних, щодо надання даних для оприлюднення та їх регулярного оновлення;

2.1.3. Адміністрування облікового запису розпорядника інформації на Порталі. Зокрема, інформаційне наповнення облікового запису розпорядника інформації, надання або скасування прав доступу відповідальним особам для адміністрування облікового запису розпорядника та/або оприлюднення наборів даних;

2.1.4. Комунікацію з уповноваженою особою держателя Порталу в рамках здійснення модерації наборів даних відповідно до порядку визначеного Постановою КМУ №867 від 30.11.2016;

2.1.5. Модерування форм зворотного зв'язку (підрозділ «Пропозиції») на сторінках наборів даних, розгляд пропозицій користувачів Порталу та надання відповідей на них у межах покладених повноважень;

2.1.6. Ведення Реєстру наборів даних відповідно до цього Порядку;

2.1.7. Розробку проєктів внутрішніх розпорядчих документів у галузі політики відкритих даних;

2.1.8. Інформування керівництва стосовно стану оприлюднення наборів даних;

2.1.9. Аналіз технічних вимог і завдань на розробку та впровадження програмного забезпечення, надання пропозицій стосовно забезпечення ефективного та автоматизованого оприлюднення наборів даних;

2.1.10. Заповнення та подання Міністерству цифрової трансформації України Картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних відповідно до Порядку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835;

2.1.11. Створення штатних одиниць для виконання покладених функцій;

2.1.12. Реалізацію заходів, спрямованих на популяризацію відкритих даних, залучення фізичних осіб, підприємств та громадських об'єднань до створення продуктів на основі наборів даних.

2.2. Внутрішні структурні підрозділи, в розпорядженні яких перебувають набори даних, забезпечують:

2.2.1. Підготовку, оновлення інформації та надання відповідальній особі за оприлюднення відкритих даних, наборів даних відповідно до цього Порядку;

2.2.2. Актуалізацію та надання пропозицій змін до Реєстру наборів даних розпорядника інформації;

2.2.3. Отримання та оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних від осіб, яким делеговані владні повноваження розпорядника інформації та її надання відповідальній особі за оприлюднення відкритих даних;

2.2.4. Надання пропозицій з питань удосконалення оприлюднення наборів даних та їх подальшого використання.

3. Порядок оприлюднення наборів даних

3.1. Внутрішні структурні підрозділи здійснюють підготовку, оновлення інформації та надання відповідальній особі  за оприлюднення відкритих даних, наборів даних відповідно до Переліку наборів даних розпорядника інформації, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (надалі — Перелік). Перелік не є невиключним.

3.2. Відповідальна особа за оприлюднення відкритих даних, забезпечує завантаження та регулярне оновлення наборів даних на Порталі. 

3.3. Відповідальні особи завантажують набори даних із власних облікових записів, що зареєстровані на Порталі.

3.4. Періодичність оновлення, формат, структура та інші характеристики наборів даних мають відповідати вимогам, що визначені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835, результатам аудиту наборів даних та/або Рекомендаціям для оприлюднення наборів даних Міністерства цифрової трансформації України.

3.5. Розпорядник інформації може оприлюднювати інші набори даних, які не включені до Переліку, якщо інше не передбачено Законом України «Про доступ до публічної інформації», у разі високого суспільного інтересу до таких даних. Для цього метадані відповідних наборів мають бути внесеними до Реєстру наборів даних.

3.6. Розпорядник інформації не оприлюднює на Порталі інформацію, яка створюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про відкритість використання публічних коштів», Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», якщо інше не передбачене Переліком.

3.7. Загальний контроль за дотримання вимог пунктів 3.1. - 3.6. цього Порядку здійснює відповідальна особа за оприлюднення відкритих даних. У разі виявлення порушення вимог, керівник має проінформувати відповідальну особу та забезпечити їх якнайшвидше усунення.

3.8. Розпорядник інформації може обмежити публічний доступ до наборів даних у разі недостовірної інформації та інших помилок до моменту їх усунення.

4. Реєстр наборів даних

4.1. Реєстр наборів даних (надалі — Реєстр) формується з метою впорядкування наборів даних, визначення вимог до їх частоти оновлення, структури, форматів ресурсів, паспортів та інших характеристик.

4.2. Внутрішнім розпорядником інформації Реєстру є відповідальна особа  за оприлюднення відкритих даних. Внутрішній розпорядник забезпечує оприлюднення реєстру у формі відкритих даних на Порталі.

4.3. Реєстр ведеться відповідно до порядку визначеного пунктами 18 - 19 Положення затвердженого Постановою КМУ від 21.10.2015 № 835 та рекомендацій Міністерства цифрової трансформації України, що оприлюднені на Порталі.

4.4Відповідальна особа за оприлюднення відкритих даних, забезпечує актуалізацію даних у Реєстрі за результатами аудитів даних, моніторингів наборів даних та на вимогу розпорядників інформації.

5. Аудит та моніторинг наборів даних

5.1. Аудит наборів даних (надалі — Аудит) проводиться з метою дослідження наявності, стану, форматів, процесів управління й використання даних, а також вироблення на основі отриманої інформації рекомендацій щодо покращення процесів роботи з даними, максимізації їх використання та розкриття потенціалу.

5.2. Аудит проводиться не рідше ніж один раз на два роки.

5.3. Виконавцем Аудиту є відповідальнпаза оприлюднення відкритих даних. Для проведення аудиту може бути залучений сторонній виконавець.

5.4. За результатами Аудиту виконавець складає звіт, реєстр наборів даних та інші додатки, що визначені завданнями Аудиту.

5.5. Моніторинг наборів даних (надалі — Моніторинг) проводиться з метою дослідження стану оприлюднення наборів розпорядниками інформації, їх відповідності затвердженим вимогам, а також розробки рекомендацій щодо покращення якості наборів даних.

5.6. Періодичний Моніторинг проводиться не рідше ніж один раз на півроку.

5.7. Виконавцем Моніторингу є відповідальна особа за оприлюднення відкритих даних або інша посадова особа, якій було делеговане дане повноваження.

5.8. За результатами Моніторингу виконавець складає звіт.

5.9. Результати Аудиту та Моніторингу доносяться до структурних підрозділів та інших зацікавлених осіб.

6. Відповідальність 

6.1. Посадові особи розпорядника інформації несуть згідно із законом відповідальність за достовірність, актуальність і повноту оприлюднених наборів даних на Порталі.

6.2. Відповідальні особи за оприлюднення наборів несуть дисциплінарну відповідальність за розголошення логінів, паролів та інших даних, які можуть призвести до несанкціонованого втручання в роботу Порталу.

 

Додаток 3 

до рішення виконавчого комітету 

Новояричівської селищної ради 

від 31.05.2024 року №703

 

ПЕРЕЛІК

наборів даних Новояричівської селищної ради,

які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

 

Порядковий 

Назва набору даних

відповідно до постанови КМУ

від 21.10.2015 № 835

Назва набору даних

на Єдиному державному

веб-порталі відкритих даних 

Розпорядник інформації

(відповідальна особа)

Періодичність оновлення

Формат ресурсів

1

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

Секретаріат ради

Щороку

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

2

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

Загальний відділ

Щороку 

RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML

3

Схеми планування територій, генеральні плани населених пунктів та плани зонування територій, детальні плани  території, містобудівна документація, їх проекти

Схеми планування територій, генеральні плани населених пунктів та плани зонування територій, детальні плани  території, містобудівна документація, 

їх проекти

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM

4

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

Інформація про рекламні засоби Новояричівської селищної ради

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щоквартально протягом 10 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

5

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щоквартально протягом 3,5 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

6.

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

7

Реєстр містобудівних умов та обмежень

Реєстр містобудівних умов та обмежень

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щомісячно

XLSX, CSV

  1.  

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

щоквартально

XLSX, CSV

 

Адресний реєстр

Адресний реєстр 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щопівроку 

XLSX, CSV

 

Дані про видані будівельні паспорти

Дані про видані будівельні паспорти Новояричівської селищної ради

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щомісяця

XLSX, CSV

 

Надходження і використання благодійної допомоги

Надходження і використання благодійної допомоги виконавчих органів, підприємств, закладів, установ та організацій Новояричівської селищної ради

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Соціальний відділ

 

Відокремлені структурні підрозділи

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

12

Перелік об’єктів комунальної власності

Перелік об’єктів комунальної власності 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Відокремлені структурні підрозділи

Комунальні установи

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

13

Перелік об’єктів комунальної власності, що що можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту1 розділу «прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про оренду державного та комунального майна»

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування Новояричівська селищна  ради

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

 

Відокремлені структурні підрозділи

 

Комунальні установи

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

14

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Перелік інвестиційних договорів Новояричівської селищної ради

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щоквартально протягом 10 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

15

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

 

 

XLSX, CSV

16

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін) або не рідше, ніж щомісяця

XLSX, CSV

17

Дані про місцезнаходження комунальних об’їктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

Дані про місцезнаходження комунальних об’їктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

 

щорічно

XLSX, CSV

18

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

19

Перелік об’єктів (приміщень) комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування

Перелік об’єктів (приміщень) комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування

Начальник Цнапу

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

20

Перелік земельних ділянок, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

21

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

22

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою Новояричівської селищної ради

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щоквартально протягом 10 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

23

Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрути перевезення

Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту та маршрути перевезення

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

 

XLSX, CSV

24

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

Відомості щодо транспортних засобів, які обслуговують пасажирські маршрути населених пунктів громади

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

25

Дані про місце розміщення зупинок транспорту

Дані про місце розміщення зупинок громадського транспорту населених пунктах громади

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

26

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

КП « Яричівводоканал»

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

27

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Щоквартально

XLSX, CSV

28

Дані про місце розміщення комунальних контейнерів (по категоріях), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

Дані про місце розміщення комунальних контейнерів (по категоріях), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

29

Дані щодо місця розміщення камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

Дані щодо місця розміщення камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності 

 

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

30

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Структурні підрозділи

Комунальні установи

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

31

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади 

Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту

Щомісяця

XLSX, CSV

32

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів 

Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

33

Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями

Дані про споживання комунальних ресурсів (назва розпорядника інформації)

Всі розпорядники інформації

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

34

Перелік цільових місцевих програм, змін до ціл ьових місцевих програм та звітів про використання цільових місцевих програм

Перелік цільових місцевих програм, змін до ціл ьових місцевих програм та звітів про використання цільових місцевих програм

Фінансовий відділ, структурні підрозділи

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

35

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради

щоквартально

XLSX, CSV

36

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти Новояричівської селищної ради

КНП «ЦПМСД» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області

КНП «Новояричівська районна лікарня»

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

37

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я 

КНП «ЦПМСД» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області

КНП «Новояричівська районна лікарня»

Щороку

XLSX, CSV

38

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

Звіти про виконання фінансових планів 

Комунальні підприємства 

Щоквартально протягом 35 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

39

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню 

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології виконавчого комітету Новояричівської селищної ради 

Структурні підрозділи

Комунальні установи

»

Щомісячно

XLSX, CSV

40

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт

Дані про розміщення спецтехніки 

КП «Яричів»

Щоквартально протягом 10 днів після закінчення звітного кварталу

XLSX, CSV

41

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності  

Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

42

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях Новояричівської селищної ради

Секретар ради

щоквартально

XLSX, CSV

43

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому

Дані про депутатів Новояричівської селищної ради

Секретар ради

Позапланово (протягом трьох робочих днів з моменту внесення змін)

XLSX, CSV

44

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів 

Фінансовий відділ

Щомісячно (до 5 го числа наступного місяця)

XLSX, CSV

45

Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри Новояричівської селищної ради, її виконавчих органів, комунальниї підприємств, установ та організацій

Загальний відділ

Щоквартально

XLSX, CSV

45

Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду

Дані про електронні петиції Новояричівської селищної ради

Секретар ради

Щоквартально

XLSX, CSV

46

Дані про надані адміністративні послуги

Дані про надані адміністративні послуги Центром надання адміністративних послуг 

Центр надання адміністративних послуг

Щоквартально

XLSX, CSV


 

Секретар ради                                                                                        Оксана Стасюк



 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Новояричівської селищної ради №703  від 14.06.2024р

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

до наборів даних у Новояричівській  селищній  раді, що оприлюднюються у формі відкритих даних

1. Набори даних у Новояричівській селищній раді, які оприлюднюються у формі відкритих даних, відповідно до переліку, затвердженого рішенням виконавчого комітету Новояричівській селищної ради, їх структура та формат відповідають вимогам розділів "Усі розпорядники інформації (відповідно до компетенції)", "Органи місцевого самоврядування"  Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, та рекомендаціям Міністерства цифрової трансформації України.

2. Для всіх наборів даних, які оприлюднює Новояричівській селищна рада, застосовуються такі вимоги:

2.1. Не допускається:

- для всіх типів даних зміна формату, використання нерозривних пробілів, помилки, зайві символи, додавання коментарів, пропуски, використання форматування – шрифти, кольори тощо;

- для всіх структурованих даних порожні рядки на початку або всередині, розірвання рядків, об’єднання комірок, створення підзаголовків, використання форматування – як тексту, так і комірок таблиці, дублювання записів у будь-яких обсягах.

2.2. Для позначення всіх відсутніх записів використання позначку "null".

2.3. У наборах даних, що формуються у формі таблиць, за винятком установлених форм звітності, у першому рядку назви стовпчиків зазначається латиницею з використанням "верблюжого регістру" (camelCase). У випадку необхідності пояснень наповнення набору даних, переклад назв атрибутів українською описуються структурою набору даних, яка також завантажується на Портал, як окремий ресурс набору даних.

2.4. Номери телефонів указуються у форматі (+380ХХХХХХХХХ).

2.5. При підготовці набору даних проводиться процедура знеособлення персональних даних, які можуть міститися в наборі, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

 

 Секретар ради                                                                Оксана Стасюк


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора