Природний газ

Дата: 18.11.2021 12:19
Кількість переглядів: 140

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

1.Предмет закупівлі:Природний газ» – код національногокласифікатораУкраїни ДК 021:2015 “Єдинийзакупівельний словник” – 09120000-6: Газовепаливо (09123000-7 — Природний газ).

Закупівля:UA-2021-11-18-007290-b 

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі

Новояричівська селищна рада для забезпечення функціонування  під час опалювального сезону, є гостра необхідність у забезпеченні природним газом, згідно з пунктом 3 частини другої статті 40 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну скорочену процедуру закупівлі у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника. Неукладення договору на постачання природного газу може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема зриву опалювального сезону та виведення з ладу систем опалення.

Через відсутність опалення, буде порушено право працівників на безпечні умови праці, яке гарантоване частиною четвертою статті 43 Конституції України щодо права на належні, безпечні та здорові умови праці, а також статтею 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону їх здоров’я.

З огляду на це та враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі, у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

   Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі». Законом України «Про ринок природного газу», Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) №2496 від 30.09.2015 «Про затвердження Правил постачання природного газу» (надалі – Правила постачання природного газу), Постановою НКРЕКП №2493 від 30.09.2015 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи» (надалі – Кодекс ГТС), Постановою НКРЕКП №2494 від 30.09.2015 «Про затвердження Кодексу газорозподільних систем» (далі –Кодекс ГРМ), Постановою НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020 – 2024 роки», Постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», Протоколом №26 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 11 жовтня 2021 року, Протоколу засідання Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій №15/09-21 від 12 жовтня 2021 р., МЕМОРАНДУМОМ ПРО ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ ЩОДО ВРЕГУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ТА ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ В ОПАЛЮВАЛЬНОМУ ПЕРІОДІ 2021/2022 рр. та іншими нормативно-правовими актами України, що регулюють відносини у сфері постачання природного газу, плануємо здійснити закупівлю за переговорною процедурою та запрошуємо Вас взяти участь у проведенні процедури, на закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)». Відповідно до п.24 ч. 2 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України: надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. 11.10.2021 року відбулось позачергове засідання обласної комісії ТЕБ і НС Львівської обласної державної адміністрації на якому Протоколом №26 та ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ про ситуацію яка склалася на території області у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років було визнано ситуацію, що склалася у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров'ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. На підставі вище викладеного, враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, у Замовника наявні підстави для проведення переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Обсяг закупівлі природного газу 34550 м.куб

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та/або очікуваної вартості предмета закупівлі:

У зв’язку надзвичайною ситуацією на газовому ринку України, а саме: різкому зростанні ціни, яка коливається від 33,6 до 35,7-37,00 гривень, 30 вересня 2021року на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президенті України відбулося підписання Меморандуму, згідно з яким НАК «Нафтогаз України» оприлюднено інформацію щодо можливості укладення середньострокового контракту на постачання газу між НАК «Нафтогаз України» та бюджетними організаціями із фіксованою ціною на газ. Згідно Меморандуму Постачальником газу для потреб бюджетних установ обрано ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» з ціновою пропозицією за 1000 куб. м газу без ПДВ – 13 658,42 грн,

крім того податок на додану вартість за ставкою 20%,

крім того тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи – 124,16 грн без ПДВ, коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді на рівні 1,10 умовних одиниць, всього з коефіцієнтом – 136,576 грн, крім того ПДВ – 20% , всього з ПДВ – 163,89 грн за 1000 куб. м.

Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу, за цим Договором становить 16 554,00 грн, яка є в два ризи меншою за ринкову.

Враховуючи вищенаведене, Замовник розрахував очікувану вартість закупівлі відповідно до бюджетних призначень на 2021 рік та виходячи з потреб природного газу на опалювальний період 2022 року.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора